Saturday, December 4, 2010

For The Rest of My Life – Maher Zain

For The Rest of My Life – Maher Zain
oleh Azrin Kamaludin
foto oleh Atahsaat Photography


Aku dah lama tak ikut perkembangan industri nasyid tanah air kte ni kan..rasenya mcm dah diam membisu je..kalau ada pn Cuma dengar lagu2 yang lama je..yela zaman kegemilangan aku jadi vokalis nasyid pn dah lama dulu..(masa zaman aku sekolah menengah dulu la kan)...tibe-tibe muncul Maher Zain..syukur Alhamdulillah..dengan pendekatan yang sagat effective dan baik dia telah menyampaikan lagu-lagu yang berbentuk dakwah kepada kte..satu usaha yang baik dan patut diberi penghargaan..orang yang tak suke dgr lagu dakwah pun dah mula suke dengar bile pasang lagu Maher Zain nie..lagu paling aku suka la.. “For The Rest of My Life” lagu nie mengisahkan pasal seorang suami yang benar2 menghargai isteri dia..para suami atau bakal suami sila nyanyi lagu ini depan istri anda yea pasti diorang akan melonjak keriangan..haha!



No comments:

Post a Comment

MARA Pahang akan mengadakan Kursus Perniagaan Pengurusan Sarang Burung Layang-Layang Gua di Dewan Pusma MARA Pahang pada 29hb Januari 2011 dengan penceramah Dr Azman Hj Othman dari Perhilitan. Beliau merupakan seorang pengkaji tentang burung layang-layang gua. Sesiapa yg berminat sila hubungi pegawai MARA pahang - En Abd Jalil 0129883690