Tuesday, November 30, 2010

Tentang Garam Kunyit

Garam Kunyit ialah sebuah majalah blog atau online magazine percuma untuk semua pembaca. Garam Kunyit atau GK adalah lansungan daripada majalah wajahwajah dot com yang telah ditamatkan sebelum ini. Semua team GK adalah dari team wajahwajah dan kepada semua yang berpeluang membaca blogzine wajahwajah, anda pasti dapat merubat kerinduan dengan garamkunyit pula.

GK masih berkisar tentang intipati Malaysia samada filem, muzik, seni, cara hidup dan sebagainya. Info-info dari luar negara seperti Jom Jalan dan Jom Makan juga di muatkan untuk kaki makan dan kaki jalan semua.

Kami di Garam Kunyit berharap anda berpuas hati dan mendapat info yang berguna dari GK. Kami berbangga dapat bersama dengan anda :)

Azmi
Editor GK

No comments:

Post a Comment

MARA Pahang akan mengadakan Kursus Perniagaan Pengurusan Sarang Burung Layang-Layang Gua di Dewan Pusma MARA Pahang pada 29hb Januari 2011 dengan penceramah Dr Azman Hj Othman dari Perhilitan. Beliau merupakan seorang pengkaji tentang burung layang-layang gua. Sesiapa yg berminat sila hubungi pegawai MARA pahang - En Abd Jalil 0129883690